Multicultural Education, Cultural Diversity and its Perception of Basic School's Pupils in the Olomouc Region
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10223228" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10223228 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
Multikultrelle Erziehung, Kulturverschiedenheit und wie sie von den Schülen an Grundschulen in der Olomoucer Region empfunden werden
Popis výsledku v původním jazyce
Theoretisch-empirische Studie, die empirische Daten aus der Erforschung der Meinungen der Schüler der Hauptschulen in der Region Olomouc auf europäische Bürgertum und Identität interpretiert.
Název v anglickém jazyce
Multicultural Education, Cultural Diversity and its Perception of Basic School's Pupils in the Olomouc Region
Popis výsledku anglicky
Theoretical-empirical study, which interpreting some research outputs from the research of basic school pupil's opinions orientation on European Citizenship and identity in the Olomouc Region. Author observing, that the young generation until 14 years have not encoded enduring stereotypes views to neighbouring nations and states of elderly generation in their awareness.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Interkulturelles Lernen in Ostmitelleuropa
ISBN
978-3-85031-152-6
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
123-129
Počet stran knihy
285
Název nakladatele
Europäische Akademie für Lebensforschung, Integration und Zivilgesellschaft
Místo vydání
Wien
Kód UT WoS kapitoly
—