VYTVÁŘENÍ KOMPETENCÍ K TECHNICKÉ TVOŘIVÉ ČINNOSTI V PREGRADUÁLNÍ PŘÍPRAVĚ UČITELŮ PRVNÍHO STUPNĚ ZÁKLADNÍ ŠKOLY
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10223807" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10223807 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
VYTVÁŘENÍ KOMPETENCÍ K TECHNICKÉ TVOŘIVÉ ČINNOSTI V PREGRADUÁLNÍ PŘÍPRAVĚ UČITELŮ PRVNÍHO STUPNĚ ZÁKLADNÍ ŠKOLY
Popis výsledku v původním jazyce
Aktuální vývoj v oblasti materiálních didaktických prostředků umožňuje při vhodné volbě metod práce zařadit již do výuky na 1. stupni ZŠ formou praktické činnosti žáků vybraná témata technického a přírodovědného vzdělávání. Cílem těchto snah je podpora zájmu žáků 1. stupně ZŠ o přírodovědné a technicky orientované vyučovací předměty a jejich následný rozvoj v rámci výuky realizované na 2. stupni ZŠ.
Název v anglickém jazyce
FORMING THE TECHNICAL COMPETENCE FOR CREATIVE ACTIVITIES
Popis výsledku anglicky
Current development of teaching aids enables to implement selected topics of technical and science education at the low-grade primary school when choosing suitable teaching methods. The aim is to support the low-grade primary school pupils' interest in science and technically oriented subjects and their further development within the higher-level primary school education.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u Magazine
ISSN
1214-0554
e-ISSN
—
Svazek periodika
8
Číslo periodika v rámci svazku
—
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
19-23
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—