Celoživotní vzdělávání - povinnost nebo poslání vysokých škol?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10223913" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10223913 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Celoživotní vzdělávání - povinnost nebo poslání vysokých škol?
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá problematikou celoživotního vzdělávání na vysokých školách ze dvou úhlů pohledu. Poukazuje na společenské poslání vysokých škol při naplňování myšlenky celoživotního vzdělávání a současně naznačuje disproporce a problémy, které při samotné realizaci celoživotního vzdělávání na vysoké škole způsobuje preferovaný ekonomický přístup a nedostatečná motivace vzdělavatelů.
Název v anglickém jazyce
Lifelong education - the obligation or the mission of the universities?
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the issue of the lifelong learning at universities from two angles. It points to the social mission of universities in meeting the idea of the lifelong learning and indicates the disproportions and the problems, too. It cases them the preferred economic approach and the lack of the educators' motivation by the lifelong learning realization at the university.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Technológia vzdelávania
ISSN
1335-003X
e-ISSN
—
Svazek periodika
XVIII
Číslo periodika v rámci svazku
10
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
15-19
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—