Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vývoj pojetí hry a kurikulum mateřské školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10224802" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10224802 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vývoj pojetí hry a kurikulum mateřské školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    výV průběhu 20. století byla hra podrobena teoretickému vědeckému zkoumání z hlediska biologického, sociologického, ekonomického, psychologického a pedagogického. Hra jako nejpřirozenější aktivita dítěte předškolního věku je neustále významným objektem vědeckého zkoumání. Poznatky vědy představují východisko pro tvorbu kurikulárních dokumentů. Příspěvek přináší pohled na pojetí hry v kontextu proměn kurikula české mateřské školy.

  • Název v anglickém jazyce

    The development concept of the game and nursery school curriculum

  • Popis výsledku anglicky

    During the 20th century a game was subjected to the theoretical scientific research as regards biological, sociological, economic, psychological and pedagogical perspectives. The game as the most natural activity of a preschool child is still a signicifant subject of researching. Scientific findings represent a starting point for creating the school curricula. The paper gives a view of a game conception in context of changig curricula od thre Czech nursery school.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0206" target="_blank" >GA406/09/0206: Připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky v pojetí současného kurikula a z pohledu komparace ve vybraných zemích EU</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Hra v predprimárnej edukácii

  • ISBN

    978-80-555-0467-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    34-47

  • Název nakladatele

    Prešovská univerzita v Přešově

  • Místo vydání

    Prešov

  • Místo konání akce

    Prešov

  • Datum konání akce

    8. 12. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku