Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

DETERMINATION OF SOCIAL COMPETENCIES AND THEIR DEVELOPMENT IN THE PROFESSIONAL TRAINING OF SOCIAL PEDAGOGUES ON UNIVERSITY STUDIES

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A33116069" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:33116069 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    DETERMINOVANOSŤ KOMPETENCIÍ SOCIÁLNEHO PEDAGOGA A ICH ROZVOJ V PROFESIONÁLNEJ PRÍPRAVE POČAS UNIVERZITNÉHO ŠTÚDIA

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V článku je popísaná základná línia výskumného šetrenia a prezentované sú čiastkové výsledky. Výskumné šetrenie je súčasťou riešenia grantovej úlohy, konkrétne poukazuje na výsledky tematického celku týkajúceho sa názorov študentov na problematiku rozvoja osobnostných vlastností - motívov k výkonu profesie. Motívy, motivácia a prístup k profesii sú bázické prvky osobnostných charakteristík v utváraní profesijnej identity sociálneho pedagóga.

  • Název v anglickém jazyce

    DETERMINATION OF SOCIAL COMPETENCIES AND THEIR DEVELOPMENT IN THE PROFESSIONAL TRAINING OF SOCIAL PEDAGOGUES ON UNIVERSITY STUDIES

  • Popis výsledku anglicky

    The article describes the basic line of reseach and presented some new facts from partial results. Partial research results are analyzed on a theme student's opinion on study social pedagogy as a study program and a using knowledge to practice. Results presented facts from the thematic unit on the students' views in the issues of development of personality characteristics - motives to pursue the profession. Motives, motivation and access to the profession are the basic elements of personality characteristics on shaping the professional identity of social educator.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F1220" target="_blank" >GA406/09/1220: Determinace a rozvoj kompetencí sociálního pedagoga v profesionální přípravě</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Evropské pedagogické fórum 2011 - současná společnost a profese učitele

  • ISBN

    978-80-904877-6-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    62-70

  • Název nakladatele

    Magnimitas

  • Místo vydání

    Hradec Králové,

  • Místo konání akce

    Hradec Králové, ČR

  • Datum konání akce

    5. 12. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku