Výuka základů PHP s využitím technik objektově orientovaného programování
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A33118873" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:33118873 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výuka základů PHP s využitím technik objektově orientovaného programování
Popis výsledku v původním jazyce
Článek pojednává o současném trendu programování - technice objektově orientovaného programování. Obsah je primárně zaměřen na výuku jazyka PHP a aspekty, které ovlivňují a determinují pozici OOP v příslušné výuce. Autor rovněž prezentuje jednoduché ukázky, jak možno nahradit klasickou, dříve vedenou výuku, směrem k začlenění technik OOP od samotných základů.
Název v anglickém jazyce
Teaching Object Oriented Programming in PHP
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the current trend in programming - object oriented programming techniques. Content is primarily focused on teaching language PHP and the aspects that influence and determine the position of the OOP in the educations. The author alsopresents simple examples as possible to replace the classical, formerly led by teaching towards the effective integration of techniques from the very foundations of the OOP.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Informatika v škole
ISSN
1335-616X
e-ISSN
—
Svazek periodika
38/2011
Číslo periodika v rámci svazku
38
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
4-10
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—