Názory budoucích pedagogů na možnosti uplatnění neoračních materiálů při rozvoji pracovních dovedností v primárním vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A33146440" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:33146440 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Názory budoucích pedagogů na možnosti uplatnění neoračních materiálů při rozvoji pracovních dovedností v primárním vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek analyzuje znalosti skupiny studentů prezenční i kombinované formy studia oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ PdF UP Olomouc v oblasti technických materiálů, netradičních materiálů a jejich náhled na možnosti uplatnění těchto materiálů při rozvojipracovních dovedností v primárním vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
Opinions of future pedagogues on possibilities utilizing untraditional material by developing eorking skills during basic education
Popis výsledku anglicky
Document analyzes knowledge of group of student studying daily and combined form of study programm for 1.grade of Basic scbool, Pedagogic fakulty UP Olomouc, in a sphere of technical material, untraditional material and it's outlook on possibility of utilizing those material by developing working skills in basic school.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trendy ve vzdělávání 2011
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Svazek periodika
4
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
34-37
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—