DETERMINANTY OVLIVŇUJÍCÍ ROZVOJ VZDĚLÁVÁNÍ FORMOU E-LEARNINGU
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139330" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139330 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
DETERMINANTY OVLIVŇUJÍCÍ ROZVOJ VZDĚLÁVÁNÍ FORMOU E-LEARNINGU
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá identifikací a popisem nejdůležitějších determinantů ovlivňujících rozvoj vzdělávání realizovaného formou e-learningu v podmínkách českého vysokého školství. Mimo často zdůrazňované technologické a legislativní rozvojové determinantyse článek zabývá i často opomíjenými pedagogicky orientovanými determinanty a trendy, vycházejícími z aplikace konstruktivistické teorie učení, které jsou pro další rozvoj této formy vzdělávání zásadní.
Název v anglickém jazyce
DETERMINANTS BY AFFECTING THE DEVELOPMENT OF EDUCATION E-LEARNING
Popis výsledku anglicky
At present, the use of information and communication technologies in education at all types of schools is becoming commonplace. Information and communication technologies bring many positive effects which appropriately complement and support the processof education. Some modern forms of study, applied at Czech as well as foreign universities, are even based on the use of information and communication technologies. Above all, this regards education realized through elearning with information, curriculum, control incentives and communication being transmitted by means of modern communication technologies and using the World Wide Web, called simply the Internet. The paper deals with the identification and description of the most important determinants influencing the development of distance learning in the form of elearning and within the framework of Czech higher education. In addition to frequently emphasized technological and regulatory determinants, the paper deals with the often neg
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F11%2F1306" target="_blank" >GAP407/11/1306: Evaluace vzdělávacích materiálů určených pro distanční vzdělávání a e-learning</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
DisCo Conference Reader: New Media and Education
ISBN
978-80-86302-44-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
34-40
Název nakladatele
Centre for Higher Education Studies
Místo vydání
Prague
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
4. 6. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—