Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

DETERMINANTY OVLIVŇUJÍCÍ ROZVOJ VZDĚLÁVÁNÍ FORMOU E-LEARNINGU

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139330" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139330 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    DETERMINANTY OVLIVŇUJÍCÍ ROZVOJ VZDĚLÁVÁNÍ FORMOU E-LEARNINGU

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá identifikací a popisem nejdůležitějších determinantů ovlivňujících rozvoj vzdělávání realizovaného formou e-learningu v podmínkách českého vysokého školství. Mimo často zdůrazňované technologické a legislativní rozvojové determinantyse článek zabývá i často opomíjenými pedagogicky orientovanými determinanty a trendy, vycházejícími z aplikace konstruktivistické teorie učení, které jsou pro další rozvoj této formy vzdělávání zásadní.

  • Název v anglickém jazyce

    DETERMINANTS BY AFFECTING THE DEVELOPMENT OF EDUCATION E-LEARNING

  • Popis výsledku anglicky

    At present, the use of information and communication technologies in education at all types of schools is becoming commonplace. Information and communication technologies bring many positive effects which appropriately complement and support the processof education. Some modern forms of study, applied at Czech as well as foreign universities, are even based on the use of information and communication technologies. Above all, this regards education realized through elearning with information, curriculum, control incentives and communication being transmitted by means of modern communication technologies and using the World Wide Web, called simply the Internet. The paper deals with the identification and description of the most important determinants influencing the development of distance learning in the form of elearning and within the framework of Czech higher education. In addition to frequently emphasized technological and regulatory determinants, the paper deals with the often neg

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F11%2F1306" target="_blank" >GAP407/11/1306: Evaluace vzdělávacích materiálů určených pro distanční vzdělávání a e-learning</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    DisCo Conference Reader: New Media and Education

  • ISBN

    978-80-86302-44-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    34-40

  • Název nakladatele

    Centre for Higher Education Studies

  • Místo vydání

    Prague

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    4. 6. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku