Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aktuální otázky čtenářské gramotnosti žáků primární školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139660" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139660 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Aktuální otázky čtenářské gramotnosti žáků primární školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je představení tezí disertační práce zaměřené na jeden z aktuálních problémů současné pedagogické teorie i praxe - rozvoj čtenářské gramotnosti v podmínkách primární školy. Příspěvek naznačuje aktuální stav řešené problematiky, představuje teoretická východiska disertační práce, seznamuje s návrhem metodologie pedagogického výzkumu a zmiňuje předpokládaný přínos disertační práce.

  • Název v anglickém jazyce

    The Current Issues in Reading Literacy amongst Primary School Pupils

  • Popis výsledku anglicky

    Aim of this report is to present the thesis dissertation focused on one of the topical problems of contemporary educational theory and practice - the development of reading literacy in primary schools. Post indicates the current status of the problem solved, presents theoretical background dissertation, acquainted with design methodology of educational research and mentions the expected contribution of the dissertation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů IX.

  • ISBN

    978-80-87533-03-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    523-529

  • Název nakladatele

    Societas Scientarium Olomucensis II

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    1. 12. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku