Specifika nových médií v oblasti vnímání vizuální informace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139701" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139701 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Specifika nových médií v oblasti vnímání vizuální informace
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá aspekty vnímání vizuálních informací, obrazů z hlediska pozorovatele z odlišného sociokulturního prostředí. Klade si otázku specifika nových médií, především digitální fotografie v oblasti modularity vnímání.
Název v anglickém jazyce
The specificity of new media in the area of perceiving visual information.
Popis výsledku anglicky
This paper is concerned with aspects of perceiving visual information; perceiving images from the perspective of viewers from differing socio-cultural backgrounds. It poses the question of the specificity of new media, primarily digital photography, in the area of modality of perception.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AL - Umění, architektura, kulturní dědictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Výtvarná výchova ve světě současného umění a technologií II.
ISBN
978-80-244-3222-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
85-89
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
29. 3. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—