Využití počítačů a počítačových her v předškolním vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139749" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139749 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití počítačů a počítačových her v předškolním vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Článek seznamuje s výsledky výzkumné sondy, která se orientovala na zjištění míry využívání počítačů a počítačových her při výchově a vzdělávání v mateřských školách. Dále byly zkoumány postoje pedagogických pracovníků k využívání počítačů v mateřských školách. Realizovaným šetřením se podařilo mj. prokázat, že využívání počítačů a počítačových her v předškolním vzdělávání má rozporuplný charakter, na jedné straně existuje skupina příznivců, kteří počítače každodenně využívají, na druhé straně jsou pedagogové, kteří využívání počítačů zcela zavrhují.
Název v anglickém jazyce
Use of computers and computer games in preschool education
Popis výsledku anglicky
The article illustrates the results of a research which aimed at determining the extent of usage of computers and computer games in upbringing and education in nursery schools. The research was also concerned with attitudes of educators towards the use of computers in nursery schools. A performed investigation proved, among others, that the use of computers and computer games in pre-school education is disputable; on one hand, there is a group of supporters who use computers every day, on the other hand, there are teachers who completely reject the use of computers.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/7AMB12SK106" target="_blank" >7AMB12SK106: Diseminace nástrojů metodické podpory učitelů technických předmětů</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Technology and Information Education
ISSN
1803-537X
e-ISSN
—
Svazek periodika
4
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
40-49
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—