Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití počítačů a počítačových her v předškolním vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139749" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139749 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití počítačů a počítačových her v předškolním vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek seznamuje s výsledky výzkumné sondy, která se orientovala na zjištění míry využívání počítačů a počítačových her při výchově a vzdělávání v mateřských školách. Dále byly zkoumány postoje pedagogických pracovníků k využívání počítačů v mateřských školách. Realizovaným šetřením se podařilo mj. prokázat, že využívání počítačů a počítačových her v předškolním vzdělávání má rozporuplný charakter, na jedné straně existuje skupina příznivců, kteří počítače každodenně využívají, na druhé straně jsou pedagogové, kteří využívání počítačů zcela zavrhují.

  • Název v anglickém jazyce

    Use of computers and computer games in preschool education

  • Popis výsledku anglicky

    The article illustrates the results of a research which aimed at determining the extent of usage of computers and computer games in upbringing and education in nursery schools. The research was also concerned with attitudes of educators towards the use of computers in nursery schools. A performed investigation proved, among others, that the use of computers and computer games in pre-school education is disputable; on one hand, there is a group of supporters who use computers every day, on the other hand, there are teachers who completely reject the use of computers.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/7AMB12SK106" target="_blank" >7AMB12SK106: Diseminace nástrojů metodické podpory učitelů technických předmětů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Technology and Information Education

  • ISSN

    1803-537X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    4

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    40-49

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus