Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnosti využití jídla v terapii a edukaci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33143242" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33143242 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Možnosti využití jídla v terapii a edukaci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek popisuje praktické zkušenosti z terapeutické praxe s lidmi s kombinovaným postižením a využití jídla jako terapeutického a edukačního prostředku. Jedná se o prostředek, který lze začlenit do různých kontextů práce speciálního pedagoga. Článek uvádí pozadí vzniku metody a různé způsoby, jak lze využít jídlo k naplnění frekventovaných terapeutických a edukačních cílů u klientů této cílové skupiny, a zamýšlí se nad vlastnostmi i kontraindikacemi, které z hlediska terapeutické práce využití jídla nabízí.

  • Název v anglickém jazyce

    The Food and its Usage in the Therapy and Education

  • Popis výsledku anglicky

    The essay describes experience proceeding from a therapeutic praxis based on a work with people with combined disabilities and the usage of food as therapeutic and educational mean. This mean is possible to use in different contexts of special pedagogue's practise. The essay deals with the background and development of this method and systematizes different possibilities of practical usage of food for fulfilment of therapeutic and educational aims which are ordinary with these clients. We reflex also contraindications and dangers which are present during the therapeutic process with clients while dealing with food.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Speciální a inkluzivní vzdělávání a role speciální pedagogiky

  • ISBN

    978-80-244-3364-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    320-322

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    14. 3. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku