Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Význam etické výchovy v reflexi učitelů vybraných základních škol

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33140945" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33140945 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.pdf.umb.sk/jankalisky/vedecke-sympozium-2012.html" target="_blank" >http://www.pdf.umb.sk/jankalisky/vedecke-sympozium-2012.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Význam etické výchovy v reflexi učitelů vybraných základních škol

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek pojednává o výuce etické výchovy na českých a slovenských základních školách. Stručně seznamuje se stavem zkoumané problematiky a představuje výzkumné záměry projektu SGS (IGA) 2012 č. PdF_2012_028 (Komparace etické výchovy na vybraných základních školách v České a Slovenské republice). Příspěvek rovněž prezentuje výsledky dílčího kvantitativního výzkumného šetření, v němž učitelé vybraných základních českých a slovenských škol hodnotí význam vyučovacího předmětu etická výchova.

  • Název v anglickém jazyce

    About the Importance of Ethic Education in Teachers' Reflection

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the teaching of ethics in Czech and Slovak elementary schools. It briefly introduces the realization of the subject in the Czech and Slovak school system as well as presents the main aims of the project SGS (IGA) 2012, PdF_2012_028(The comparison of ethic education at lower secondary schools in the Czech and Slovak Republic). The paper also presents the results of quantitative survey in which teachers evaluate the importance of ethic education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Dobro a zlo, alebo o morálke I. Psychologické a filozofické aspekty morálky v edukácii. (Zborník vedeckých štúdií)

  • ISBN

    978-80-557-0538-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    269-275

  • Název nakladatele

    Univerzita Mateja Bela

  • Místo vydání

    Banská Bystrica

  • Místo konání akce

    Banská Bystrica, Slovensko

  • Datum konání akce

    15. 11. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku