Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teaching Tools in the Olomouc Museum of Art: A Case Study

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33143076" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33143076 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Teaching Tools in the Olomouc Museum of Art: A Case Study

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with teaching tools in the context of museum display, their role in organised educational programmes and their impact on educational aspects of non-organised museum visits. Using practical examples from the Olomouc Museum of Art in the Czech Republic, this work demonstrates the use of interactive tools based on play (blocks, jigsaw puzzles, and puzzles), textual tools in the form of self-study worksheets and the projection of short films in the vicinity of the exhibits in order to shedfurther light on the artefacts.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching Tools in the Olomouc Museum of Art: A Case Study

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with teaching tools in the context of museum display, their role in organised educational programmes and their impact on educational aspects of non-organised museum visits. Using practical examples from the Olomouc Museum of Art in the Czech Republic, this work demonstrates the use of interactive tools based on play (blocks, jigsaw puzzles, and puzzles), textual tools in the form of self-study worksheets and the projection of short films in the vicinity of the exhibits in order to shedfurther light on the artefacts.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GPP407%2F12%2FP057" target="_blank" >GPP407/12/P057: Česká muzejní edukace v kontextu současných evropských trendů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Museum Education

  • ISSN

    1059-8650

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    38

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    103-117

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus