Současné trendy rozvoje e-learningového vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33144402" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33144402 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/ttv12/tvv_2012_proceedings.pdf" target="_blank" >http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/ttv12/tvv_2012_proceedings.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Současné trendy rozvoje e-learningového vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřen na analýzu nových možností vývoje e-learningového vzdělávání, které v současné době naráží na své limity jak v oblasti samotných e-learningových aplikací, tak v případě e-learningových distančních studijních opor vytvářených v textové podobě s využitím multimédií. Jsou analyzovány aspekty možného vývoje směrem k využití multiuživatelských virtuálních prostředí v e-learningovém vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
Current Trends in e-Learning Development
Popis výsledku anglicky
The article focuses on the analysis the new possibilities of e-learning development, which is currently reaching its limits in both of e-learning applications and the e-learning distance study supports created in text forms with using multimedia. There are analyzed the possible outlines of development towards to the use of multiuser virtual environment in e-learning education.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F11%2F1306" target="_blank" >GAP407/11/1306: Evaluace vzdělávacích materiálů určených pro distanční vzdělávání a e-learning</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trendy ve vzdělávání
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Svazek periodika
2012
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
669-675
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—