Profesijná identita pracovníkov pomáhajúcich profesií
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33144487" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33144487 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.pulib.sk/web/kniznica/elpub/dokument/Dubayova2" target="_blank" >http://www.pulib.sk/web/kniznica/elpub/dokument/Dubayova2</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Profesijná identita pracovníkov pomáhajúcich profesií
Popis výsledku v původním jazyce
Pojem "kvalita života" se během posledních let stal v České republice mnohokrát diskutovaným tématem. Obzvláště ve speciálněpedagogické oblasti se často setkáváme s nejrůznějšími výzkumy a publikacemi, které se týkají kvality života osob se zdravotním postižením. Nabízí se tedy otázka, zda se stejným způsobem věnujeme kvalitě života pracovníků, kteří jsou v každodenním intenzivním kontaktu s dětmi, žáky, studenty či dospělými se zdravotním postižením. Pokud se zaměříme na právní předpisy vztahující se kpracovníkům ve školních poradenských zařízeních zjistíme, že zvyšující se povinnosti v oblasti, kterým se během své pracovní doby musí věnovat, se stále stupňují. Jde hlavně o požadavky na zaměstnance - zvyšuje se a nabývá stejnou měrou i podpora těchtopracovníků? Příspěvek prezentuje vybrané údaje získané od jednotlivých pracovníků speciálněpedagogických center a pracovníků v sociálních službách. Přehled získaných informací se zaměřuje na délku práce v zařízení, motivaci k práci, náro
Název v anglickém jazyce
Professional identity of workers helping professions
Popis výsledku anglicky
The term " quality of life " during the last years in the Czech Republic was very much discussed topic . Especially in the field of special educational often encounter a variety of research and publications relating to the quality of life of people withdisabilities . The question thus arises whether the same way we pay quality of life for workers who are in daily close contact with children , pupils , students and adults with disabilities . If we focus on legislation relating to workers in school counseling centers find that increasing responsibilities in the area , which during his working hours must pay , is still escalating . These are mainly staff requirements - increases and becomes equally to support these workers ? This paper presents selecteddata from individual workers special education centers and social service workers . Overview of the information focuses on the length of the work equipment , work motivation , job performance , workplace relations , occupational roles , c
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Študent na ceste k praxi II
ISBN
978-80-555-0840-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
310-320
Název nakladatele
Prešovská univerzita
Místo vydání
Prešov
Místo konání akce
Prešov
Datum konání akce
15. 5. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—