Some insights into English as classroom language
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33146148" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33146148 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Some insights into English as classroom language
Popis výsledku v původním jazyce
The article explores different ways of improving English as a tool of real communication. It inspects three basic functions of classroom language and the use of English for productive and receptive purposes by the teacher and learners and points out themain problematic aspects of classroom language use.
Název v anglickém jazyce
Some insights into English as classroom language
Popis výsledku anglicky
The article explores different ways of improving English as a tool of real communication. It inspects three basic functions of classroom language and the use of English for productive and receptive purposes by the teacher and learners and points out themain problematic aspects of classroom language use.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
New trends in educating future teachers of English VIII
ISBN
978-80-244-3404-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
85
Strana od-do
28-41
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
20. 11. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—