Stanovisko poradenského a klinického psychologa k přeceňování významu intervalů spolehlivosti psychometrických testů při praktickém diagnostikování dítěte, žáka a klienta s mentálním postižením
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33147200" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33147200 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Stanovisko poradenského a klinického psychologa k přeceňování významu intervalů spolehlivosti psychometrických testů při praktickém diagnostikování dítěte, žáka a klienta s mentálním postižením
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek ve sborníku má za cíl vysvětlit metodologický přístup při zpracování metodiky práce a využití hodnotících kritérií Katalogu posuzování míry SVP pro žáky s mentálním postižením. Jde o reakci na kritické hodnocení uvedené kapitoly některými psychology, jde o snahu předejít zbytečným odborným diskusím a zpochybňování uvedené metodiky.
Název v anglickém jazyce
Opinion counseling and clinical psychologist to overestimate the importance of confidence intervals psychometric tests in the practical diagnosis of a child, a student with mental disabilities
Popis výsledku anglicky
Contribution in proceedings aims to explain the methodological approach of the processing methods of work and the use of assessment criteria Catalog assessment of the special education needs for students with learning disabilities. It is a response to acritical evaluation of the chapter some psychologists, is an effort to avoid unnecessary technical discussions and questioning the methodology.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Inovace činnosti SPC při posuzování speciálních vzdělávacích potřeb dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením
ISBN
978-80-244-3460-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
37-40
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
2. 10. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—