Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Stanovisko poradenského a klinického psychologa k přeceňování významu intervalů spolehlivosti psychometrických testů při praktickém diagnostikování dítěte, žáka a klienta s mentálním postižením

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33147200" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33147200 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Stanovisko poradenského a klinického psychologa k přeceňování významu intervalů spolehlivosti psychometrických testů při praktickém diagnostikování dítěte, žáka a klienta s mentálním postižením

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek ve sborníku má za cíl vysvětlit metodologický přístup při zpracování metodiky práce a využití hodnotících kritérií Katalogu posuzování míry SVP pro žáky s mentálním postižením. Jde o reakci na kritické hodnocení uvedené kapitoly některými psychology, jde o snahu předejít zbytečným odborným diskusím a zpochybňování uvedené metodiky.

  • Název v anglickém jazyce

    Opinion counseling and clinical psychologist to overestimate the importance of confidence intervals psychometric tests in the practical diagnosis of a child, a student with mental disabilities

  • Popis výsledku anglicky

    Contribution in proceedings aims to explain the methodological approach of the processing methods of work and the use of assessment criteria Catalog assessment of the special education needs for students with learning disabilities. It is a response to acritical evaluation of the chapter some psychologists, is an effort to avoid unnecessary technical discussions and questioning the methodology.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Inovace činnosti SPC při posuzování speciálních vzdělávacích potřeb dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením

  • ISBN

    978-80-244-3460-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    37-40

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    2. 10. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku