Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Specifika pohybu a her u jedinců se sluchovým postižením

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33150229" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33150229 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Specifika pohybu a her u jedinců se sluchovým postižením

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Nedílnou součásti života je pohyb a hra. V současné technicky orientované době je pohybu věnována velká pozornost z hlediska možnosti upevňování zdraví a odbourávání stresu, který se vyskytuje i u dětí mladšího školního věku. Všichni jedinci však nemajípro sportovní aktivity předpoklady, nebo mají postižení, které možnost volně sportovat určitým způsobem omezuje. V těchto případech je vhodné využít psychomotorických her, které svou nenásilnou formou přivedou děti k pohybové aktivitě. Psychomotorika sedostává do podvědomí pedagogů, vychovatelů, volnočasových pracovníků, ale i speciálních pedagogů čím dál více. Psychomotorika je jednou z možností, jak vytvořit, uchovat nebo znovu objevit radost z pohybu. Lze ji však využít i jako terapeutické metody. Tyto hry je možné využít i u jedinců se sluchovým postižením. Díky různorodosti pomůcek dochází ke stimulaci všech smyslů. Během jednotlivých her děti získávají zkušenosti v orientaci na svém těle i v prostoru, ve spolupráci, komunikaci s

  • Název v anglickém jazyce

    Specifics of movement and games for individuals with hearing impairments

  • Popis výsledku anglicky

    An integral part of life is movement and play. At the present time, it is technically oriented movement devoted much attention from the viewpoint of improving the health and stress reduction that occurs in children younger than school age. All individuals but not for sports activities assumptions, or have disabilities that are free to play sports in some way restricted. In these cases it is advisable to use psychomotor games that their non-violent way to bring children's physical activity. Psychomotorics gets into the subconscious teachers, educators, leisure workers, but also special educators increasingly. Psychomotorics is one of the ways to create, preserve or rediscover the joy of movement. However, it can also be used as a therapeutic method. These games can be used in individuals with hearing impairments. With its variety of aids is to stimulate all the senses. During individual games children gain experience in focusing on his body and in space, in collaboration, communication

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Arteterapie

  • ISSN

    1214-4460

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2014

  • Číslo periodika v rámci svazku

    35

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    68-77

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus