Testování vědomostí v e-learningu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33150947" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33150947 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/tvv14/tvv_2014_proceedings.pdf" target="_blank" >http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/tvv14/tvv_2014_proceedings.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Testování vědomostí v e-learningu
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá testováním vědomostí vysokoškolských studentů prostřednictvím e-learningu, konkrétně v rámci studijního prostředí Learning Management System (LMS) Unifor. E-leanirng je nová forma vzdělávání, která na přelomu 20. a 21. století nabývána významu a začala se objevovat téměř ve všech profesích. V praktické části příspěvku je nastíněno testování studentů z předmětu Biologie dítěte a hygiena a to, jak z hlediska nabitých vědomostí, tak i z časového hlediska. Znalostní test v délce 15 otázek absolvovalo celkem 44 respondentů. Výsledky výzkumu ukázaly, že se práce v prostředí LMS jeví jako velmi efektivní pro podporu výuky a její evaluace.
Název v anglickém jazyce
Knowledge Testing in e-Learning
Popis výsledku anglicky
The contribution deals with the knowledge testing of university students within e-learning, specifically within Learning Management System (LMS) Unifor study environment. E-learning is considered to be a new form of education which started being of greatimportance at the turn of the 20th and 21st century, and began to appear in almost all of professions. In the practical part of the article presents the testing of students in the subject of Biology of child and hygiene. The testing criterium was af knowledge-packed and their over time. A knowledge test of 15 questions gradueted a total of 44 respondents. The research results showed that the work in LMS environment proves to be very effective to support teaching and its evaluation.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trendy ve vzdělávání
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Svazek periodika
7
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
439-444
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—