Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Malé ohlédnutí téměř jubilejní

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33152953" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33152953 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Malé ohlédnutí téměř jubilejní

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Stručný pohled na historii konferencí, které v posledních letech označujeme EME (Elementary Mathematics Education) - setkávání pedagogů vysokých škol garantujících matematickou část přípravy učitelů 1. stupně ZŠ a v posledním období i učitelů mateřskýchškol. Předchozí ročníky ukázaly, že různé aspekty primárního matematického vzdělávání a vzdělávání učitelů primárních škol jsou nosnými tématy didaktiky matematiky jako jedné z oborových didaktik. Příspěvek zachycuje na konkrétních datech vývoj obsahového zaměření konferencí EME od pracovních seminářů českých a slovenských didaktiků k současné podobě vědeckých konferencí prezentujících výstupy badatelské i pedagogické činnosti jednotlivých pracovišť.

  • Název v anglickém jazyce

    A Small Flashback - Nearly Jubilant

  • Popis výsledku anglicky

    A brief history of conferences, which have been called EME (Elementary Mathematics Education) in the recent years, a place of meeting teachers of universities which guarantee the mathematical component of primary school (and recently also kindergarten) teacher training, is presented. Previous years of the conference have shown that various aspects of primary mathematical education and primary school teacher training are key topics of didactics of mathematics, which itself is one of subject didactics. Using specific data we show how the content of EME evolved from workshops of Czech and Slovak didactic professionals to its current form of scientific conferences where outcomes of research and pedagogical activities of respective workplaces and teams arepresented.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    AUPO Mathematica IX. Matematika 6

  • ISSN

    0862-9765

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    IX

  • Číslo periodika v rámci svazku

    6

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    167-171

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus