Pregraduální příprava učitele primární a preprimární školy v oblasti přírodovědného vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33153351" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33153351 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pregraduální příprava učitele primární a preprimární školy v oblasti přírodovědného vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek představuje reflexi pregraduální přípravy učitele primární a preprimární školy v oblasti přírodovědného vzdělávání v rámci studia oborů: Učitelství pro mateřské školy, Učitelství pro 1. stupeň základní školy na katedře primární a preprimární pedagogiky, Pedagogické fakulty, Univerzity Palackého v Olomouci. Vzhledem k rozsahu příspěvku a zaměření konference se autorky soustředí na environmentální vzdělávání, výchovu a osvětu a na blízké předměty. Jelikož se obsah současného předškolního a základního vzdělávání odvíjí od kurikulárních dokumentů - rámcových vzdělávacích programů - nejprve se autorky v příspěvku zaměří právě na ukotvení environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty v těchto dokumentech, kdy sledují ukotvení sledované problematiky. V následující části budou představeny předměty, které studenti během studia absolvují. Předměty budou podrobeny, za užití kritérií stanovených v souladu s kurikulárními dokumenty, reflexi. V poslední části příspěvku jsou uvedeny akce a
Název v anglickém jazyce
Undergraduate Preparation of Primary and Preprimary Schoolsteacher in Environmental Education
Popis výsledku anglicky
This contribution presents undergraduate preparation for the teacher of primary and preprimary schools in the area of environmental education in the framework of studies: Teaching for preprimary schools, Teaching for the 1. grade of primary schools in the Department of Primary and Pre-primary Education, Faculty of Education, Palacký University Olomouc. Considering the scale of this contribution and focus of the conference, authoress concentrate on environmental education, education and enlightenment andother related subjects. Since content of contemporary preschool and elementary education draws on from curricular documents - The Framework Education Programme - authoress initially focus on anchorage of the environmental education, upbringing and enlightenment in these documents, where they trace the anchorage of tracked issues. In the following part they present subjects that students must pass during their studies. Those subjects are submitted to reassessment, using given criteria fr
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Výzkum. teorie a praxe v didaktice chemie/Přírodovědné a technologické vzdělávání pro XXI. století
ISBN
978-80-7435-417-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
80-89
Název nakladatele
Gaudeamus
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
15. 9. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—