Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pregraduální příprava učitele primární a preprimární školy v oblasti přírodovědného vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33153351" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33153351 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pregraduální příprava učitele primární a preprimární školy v oblasti přírodovědného vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek představuje reflexi pregraduální přípravy učitele primární a preprimární školy v oblasti přírodovědného vzdělávání v rámci studia oborů: Učitelství pro mateřské školy, Učitelství pro 1. stupeň základní školy na katedře primární a preprimární pedagogiky, Pedagogické fakulty, Univerzity Palackého v Olomouci. Vzhledem k rozsahu příspěvku a zaměření konference se autorky soustředí na environmentální vzdělávání, výchovu a osvětu a na blízké předměty. Jelikož se obsah současného předškolního a základního vzdělávání odvíjí od kurikulárních dokumentů - rámcových vzdělávacích programů - nejprve se autorky v příspěvku zaměří právě na ukotvení environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty v těchto dokumentech, kdy sledují ukotvení sledované problematiky. V následující části budou představeny předměty, které studenti během studia absolvují. Předměty budou podrobeny, za užití kritérií stanovených v souladu s kurikulárními dokumenty, reflexi. V poslední části příspěvku jsou uvedeny akce a

  • Název v anglickém jazyce

    Undergraduate Preparation of Primary and Preprimary Schoolsteacher in Environmental Education

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution presents undergraduate preparation for the teacher of primary and preprimary schools in the area of environmental education in the framework of studies: Teaching for preprimary schools, Teaching for the 1. grade of primary schools in the Department of Primary and Pre-primary Education, Faculty of Education, Palacký University Olomouc. Considering the scale of this contribution and focus of the conference, authoress concentrate on environmental education, education and enlightenment andother related subjects. Since content of contemporary preschool and elementary education draws on from curricular documents - The Framework Education Programme - authoress initially focus on anchorage of the environmental education, upbringing and enlightenment in these documents, where they trace the anchorage of tracked issues. In the following part they present subjects that students must pass during their studies. Those subjects are submitted to reassessment, using given criteria fr

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Výzkum. teorie a praxe v didaktice chemie/Přírodovědné a technologické vzdělávání pro XXI. století

  • ISBN

    978-80-7435-417-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    80-89

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    15. 9. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku