Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výchova a vzdělávání dospělých v oblasti fotografie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33153996" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33153996 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výchova a vzdělávání dospělých v oblasti fotografie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kniha mapuje vývoj vzdělávání dospělých v oblasti fotografie v Olomouci s důrazem na specifika dílčích etap sledovaného období (1907-1948; 1948-1989; 1989-2012.) Autorka analyzuje výukové metody a organizační formy vzdělávání v dílčích časových obdobích,dále srovnává a vyhodnocuje stav vzdělávání v daném oboru v minulosti a v současnosti. Kniha ve formě přehledové studie přispívá k poznání vývoje edukace v oblasti fotografie v regionu a zhodnocuje význam a přínos vybraných olomouckých pedagogických a uměleckých osobností pro daný obor. Výzkumná část práce sleduje kvalitativní proměnu edukace v oblasti výuky fotografie a také vývoj jejích cílů, a to v závislosti na vývoji fotografického média, na zkvalitnění metod a organizačních forem vzdělávání, na rozšíření možností použití specifických didaktických prostředků, na edukačních metodách jednotlivých pedagogů a umělců v jednotlivých časových etapách, které jsou důsledně teoreticky popsány v jednotlivých kapitolách práce.

  • Název v anglickém jazyce

    Education of Adults in the Field of Photography

  • Popis výsledku anglicky

    The book maps the development of the adult education in the field of photography in Olomouc with emphasis on the particulars of individual stages of the considered period (1907-1948; 1948-1989; 1989-2012.) The author analyses the teaching methods and organizational forms of education in different time periods; further, she compares and evaluates the situation in education in the given field in the past and at present. The work in the form of an overview paper contributes to the understanding of the development of education in the field of photography in the region and evaluates the importance and benefits of selected Olomouc teachers and artists for the field. The research follows the qualitative transformation of education in teaching photography as well as the development of its objectives, depending on the evolution of the photographic medium, the improvement of methods and organizational forms of education, broadening the opportunities for the use of specific teaching resources, th

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AL - Umění, architektura, kulturní dědictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-244-4174-0

  • Počet stran knihy

    239

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS knihy