Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Possibilities of Development of Planar and Spatial Orientation in High School Students

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33154313" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33154313 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.tojet.net/special/2015_7_2.pdf" target="_blank" >http://www.tojet.net/special/2015_7_2.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Possibilities of Development of Planar and Spatial Orientation in High School Students

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Technological and polytechnic education in the field of computer aided design (drafting) in 2D and 3D at nontechnical secondary schools represents a new and relatively unexplored area. It is therefore necessary to deal with questions concerning the necessity of such training, and its potential influence and/or impact on students' further development. The answers were sought via an investigative research, the outcomes of which are presented by the submitted paper.

  • Název v anglickém jazyce

    The Possibilities of Development of Planar and Spatial Orientation in High School Students

  • Popis výsledku anglicky

    Technological and polytechnic education in the field of computer aided design (drafting) in 2D and 3D at nontechnical secondary schools represents a new and relatively unexplored area. It is therefore necessary to deal with questions concerning the necessity of such training, and its potential influence and/or impact on students' further development. The answers were sought via an investigative research, the outcomes of which are presented by the submitted paper.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Turkish Online Journal of Educational Technology

  • ISSN

    2146-7242

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    14

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    TR - Turecká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    661-669

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus