The Possibilities of Development of Planar and Spatial Orientation in High School Students
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33154313" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33154313 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.tojet.net/special/2015_7_2.pdf" target="_blank" >http://www.tojet.net/special/2015_7_2.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Possibilities of Development of Planar and Spatial Orientation in High School Students
Popis výsledku v původním jazyce
Technological and polytechnic education in the field of computer aided design (drafting) in 2D and 3D at nontechnical secondary schools represents a new and relatively unexplored area. It is therefore necessary to deal with questions concerning the necessity of such training, and its potential influence and/or impact on students' further development. The answers were sought via an investigative research, the outcomes of which are presented by the submitted paper.
Název v anglickém jazyce
The Possibilities of Development of Planar and Spatial Orientation in High School Students
Popis výsledku anglicky
Technological and polytechnic education in the field of computer aided design (drafting) in 2D and 3D at nontechnical secondary schools represents a new and relatively unexplored area. It is therefore necessary to deal with questions concerning the necessity of such training, and its potential influence and/or impact on students' further development. The answers were sought via an investigative research, the outcomes of which are presented by the submitted paper.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Turkish Online Journal of Educational Technology
ISSN
2146-7242
e-ISSN
—
Svazek periodika
14
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
TR - Turecká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
661-669
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—