Technická soutěž jako prvek zvýšení zájmu žáků ZŠ o technicky zaměřené obory
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33156744" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33156744 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Technická soutěž jako prvek zvýšení zájmu žáků ZŠ o technicky zaměřené obory
Popis výsledku v původním jazyce
Článek konstatuje relativně nízký zájem žáků základních škol o studium technických oborů. Zacílen je na možnosti přiblížit žákům technickou výchovu v podobě soutěže, aby se změnilo vnímání technického vzdělávání u dnešní a budoucí generace. Prezentuje "Technickou soutěž", z hlediska aktivizace žáka a jeho zájmu o technické vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
Technical Competition as an Element of the Increase of Basic School Pupils' Interest in the Technical Study Branches Abstract
Popis výsledku anglicky
The article state a relatively low interest of basic school pupils in a technical branches of study. It is focused on the possibilities to introduce pupils to the technical education in a form of competition to change the perception of technical education among the members of today's and future generation. It presents a "Technical competition" from a perspective of pupil's activation and their interest in technical education.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trendy ve vzdělávání
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Svazek periodika
8
Číslo periodika v rámci svazku
1/2015
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
271-275
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—