Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Technická soutěž jako prvek zvýšení zájmu žáků ZŠ o technicky zaměřené obory

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33156744" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33156744 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Technická soutěž jako prvek zvýšení zájmu žáků ZŠ o technicky zaměřené obory

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek konstatuje relativně nízký zájem žáků základních škol o studium technických oborů. Zacílen je na možnosti přiblížit žákům technickou výchovu v podobě soutěže, aby se změnilo vnímání technického vzdělávání u dnešní a budoucí generace. Prezentuje "Technickou soutěž", z hlediska aktivizace žáka a jeho zájmu o technické vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Technical Competition as an Element of the Increase of Basic School Pupils' Interest in the Technical Study Branches Abstract

  • Popis výsledku anglicky

    The article state a relatively low interest of basic school pupils in a technical branches of study. It is focused on the possibilities to introduce pupils to the technical education in a form of competition to change the perception of technical education among the members of today's and future generation. It presents a "Technical competition" from a perspective of pupil's activation and their interest in technical education.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Trendy ve vzdělávání

  • ISSN

    1805-8949

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1/2015

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    271-275

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus