Literacy in relation to cognitive theories and models of information processing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33156913" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33156913 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.5593/SGEMSOCIAL2015/B12/S3.079" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5593/SGEMSOCIAL2015/B12/S3.079</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5593/SGEMSOCIAL2015/B12/S3.079" target="_blank" >10.5593/SGEMSOCIAL2015/B12/S3.079</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Literacy in relation to cognitive theories and models of information processing
Popis výsledku v původním jazyce
In the paper we focused in detail on the field of literacy and its relationship to chosen cognitive theories and models of information processing, which have influenced the reading comprehension since 50's to these days.
Název v anglickém jazyce
Literacy in relation to cognitive theories and models of information processing
Popis výsledku anglicky
In the paper we focused in detail on the field of literacy and its relationship to chosen cognitive theories and models of information processing, which have influenced the reading comprehension since 50's to these days.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
SGEM2015 Conference Proceedings
ISBN
978-619-7105-45-2
ISSN
2367-5659
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
613-620
Název nakladatele
STEF92 Technology, Ltd.
Místo vydání
Sofia
Místo konání akce
Albena, Bulgaria
Datum konání akce
29. 8. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—