Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Prezi nejen v hodinách Základů společenských věd

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33157915" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33157915 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Prezi nejen v hodinách Základů společenských věd

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Názornost jako jednu z klíčových didaktických zásad není třeba obhajovat ani v dnešní době. I přesto by se měl pohled na ni změnit. Z vlastní zkušenosti studenta a učitele na různých stupních škol potvrzuji, že je třeba aktualizovat prostředky, které k názorným příkladům učitelé používají. Mnohým tématům postačí křída, tabule či letitý model, jiná, zejména témata reflektující vývoj světa, naopak vybízejí k zapojení moderních technických trendů. Do této kategorie spadá prezentační software Prezi. Dynamická a v českém prostředí ještě nezdomácnělá aplikace do výuky určitě patří.

  • Název v anglickém jazyce

    Prezi not Only in Lessons of Civics

  • Popis výsledku anglicky

    Clearness as one of the key didactic principles not need to defend even today. Even we should change our oppinion about it. From my own experience of student and teacher at various levels of education, I certify that we need to update tools, which we useas illustrative examples. Many topics will suffice chalk board or an aged model, other particular themes reflecting the development of the world, on the contrary, encouraged the involvement of modern technical trends, for example software Prezi. This dynamic and in the Czech environment not household application belongs certainly in to the teaching.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Počítač ve škole 2015 - sborník příspěvků

  • ISBN

    978-80-905765-4-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    35-42

  • Název nakladatele

    Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami

  • Místo vydání

    Nové Město na Moravě

  • Místo konání akce

    Nové Město na Moravě

  • Datum konání akce

    31. 3. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku