Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Konceptová analýza edukačního programu Lev dvojí tváře (Muzeum umění Olomouc)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33158429" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33158429 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Konceptová analýza edukačního programu Lev dvojí tváře (Muzeum umění Olomouc)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola analyzuje edukační program k výstavě Gotické Madony na lvu nazvaný Lev dvojí tváře. Podrobněji se zabývá problematikou výtvarného symbolu lva, čtenáře mj. seznamuje s jeho dvojznačným výkladem, jenž se stal důležitým podnětem pro výtvarnou aktivitu účastníků animace. Text dále přináší popis části programu zaměřené na aktualizaci původně historického tématu a jejího motivujícího využití pro tvorbu dětí. V závěru nabízí možné alterace u některých ne úplně podnětných výukových situací.

  • Název v anglickém jazyce

    Concept analysis of the educational program Lev with two faces (Olomouc Art Museum)

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter analyzes the educational program to the exhibition Gothic Madonna on lion called Leo with two faces. More specifically it deals with the visual symbol of a lion. The chapter introduces the reader with an ambiguous interpretation of this symbol, which has become an important stimulus for the creative activity of the participants animation. The text also provides a description of the program, aimed at updating the original historical subject and its use for promoting children's creativity. Theconclusion offers a possible alteration of some not enough inspiring teaching situations.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Vzdělávací obsah v muzejní edukaci

  • ISBN

    978-80-244-4625-7

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    155-164

  • Počet stran knihy

    221

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS kapitoly