Konceptová analýza edukačního programu Lev dvojí tváře (Muzeum umění Olomouc)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33158429" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33158429 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Konceptová analýza edukačního programu Lev dvojí tváře (Muzeum umění Olomouc)
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola analyzuje edukační program k výstavě Gotické Madony na lvu nazvaný Lev dvojí tváře. Podrobněji se zabývá problematikou výtvarného symbolu lva, čtenáře mj. seznamuje s jeho dvojznačným výkladem, jenž se stal důležitým podnětem pro výtvarnou aktivitu účastníků animace. Text dále přináší popis části programu zaměřené na aktualizaci původně historického tématu a jejího motivujícího využití pro tvorbu dětí. V závěru nabízí možné alterace u některých ne úplně podnětných výukových situací.
Název v anglickém jazyce
Concept analysis of the educational program Lev with two faces (Olomouc Art Museum)
Popis výsledku anglicky
The chapter analyzes the educational program to the exhibition Gothic Madonna on lion called Leo with two faces. More specifically it deals with the visual symbol of a lion. The chapter introduces the reader with an ambiguous interpretation of this symbol, which has become an important stimulus for the creative activity of the participants animation. The text also provides a description of the program, aimed at updating the original historical subject and its use for promoting children's creativity. Theconclusion offers a possible alteration of some not enough inspiring teaching situations.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Vzdělávací obsah v muzejní edukaci
ISBN
978-80-244-4625-7
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
155-164
Počet stran knihy
221
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS kapitoly
—