Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Žák, který ví a zná, aneb význam podnětné interakce pro efektivní komunikaci v primární škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A73577672" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:73577672 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Žák, který ví a zná, aneb význam podnětné interakce pro efektivní komunikaci v primární škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V souladu s cíli grantového projektu č. IGA_PdF_2015_007 s názvem Puberta - součást sexuální výchovy v systému českého a čínského školství představujeme vstup do problematiky interakce mezi učitelem a žákem. Zde vidíme, že je základním stavebním kamenem pro přijetí statusu partnerství dvou hlavních aktérů vzdělávacího procesu a může podpořit odstranění překážek pro řešení konkrétních otázek jako je sexuální výchova.

  • Název v anglickém jazyce

    Pupil who Knows and Understands or the Importance of Stimulating Interaction for Effective Communication at Primary School

  • Popis výsledku anglicky

    In accordance with the objectives of the grant project no. IGA_PdF_2015_007 called Puberty - Sex education system in the Czech and Chinese education we introduce input on the issue of interaction between teacher and pupil. Here we see as fundamental building block for the adoption of the partnership status of the two main actors of the educational process and intervene as barriers to communication in specific issues such as sex education.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Magister : refexe primárního a preprimárního vzdělávání ve výzkumu

  • ISSN

    1805-7152

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2015

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    89-105

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus