Žák, který ví a zná, aneb význam podnětné interakce pro efektivní komunikaci v primární škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A73577672" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:73577672 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Žák, který ví a zná, aneb význam podnětné interakce pro efektivní komunikaci v primární škole
Popis výsledku v původním jazyce
V souladu s cíli grantového projektu č. IGA_PdF_2015_007 s názvem Puberta - součást sexuální výchovy v systému českého a čínského školství představujeme vstup do problematiky interakce mezi učitelem a žákem. Zde vidíme, že je základním stavebním kamenem pro přijetí statusu partnerství dvou hlavních aktérů vzdělávacího procesu a může podpořit odstranění překážek pro řešení konkrétních otázek jako je sexuální výchova.
Název v anglickém jazyce
Pupil who Knows and Understands or the Importance of Stimulating Interaction for Effective Communication at Primary School
Popis výsledku anglicky
In accordance with the objectives of the grant project no. IGA_PdF_2015_007 called Puberty - Sex education system in the Czech and Chinese education we introduce input on the issue of interaction between teacher and pupil. Here we see as fundamental building block for the adoption of the partnership status of the two main actors of the educational process and intervene as barriers to communication in specific issues such as sex education.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Magister : refexe primárního a preprimárního vzdělávání ve výzkumu
ISSN
1805-7152
e-ISSN
—
Svazek periodika
2015
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
89-105
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—