Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Osobnostní učitelství

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73579213" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73579213 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.16.24450889" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5507/pdf.16.24450889</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.16.24450889" target="_blank" >10.5507/pdf.16.24450889</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Osobnostní učitelství

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předkládaná monografie Osobnostní učitelství představuje koncepci osobnostního učitelství, která je inspirovaná psychosomatickými disciplínami, vyučovanými na Katedře autorské tvorby a pedagogiky Divadelní fakulty AMU. Autorka zachycuje současný stav osobnostních disciplín, vyučovaných na jednotlivých pedagogických fakultách a v rámci výzkumného šetření zjišťuje, jak studenti hodnotí jejich přínos. Následně představuje koncept pedagogické kondice, doplněný o výzkum faktorů, které kondici utváří a navrhuje inovativní modul předmětového portfolia doplněný o disciplíny osobnostní přípravy.

  • Název v anglickém jazyce

    Personality Pedagogy

  • Popis výsledku anglicky

    The monograph presented Personality Pedagogy outlines a conception of personality pedagogy that is inspired by the psychosomatic disciplines taught in the Department of Authorial Creativity and Pedagogy in the Theatre Faculty DAMU. The author describes the existing condition of personality disciplines as they are taught in the individual Faculties of Education, and within a survey she finds out how the students have evaluated their benefits. Futhermore, she presents a conception of pedagogical condition involving a research of the factors that create the condition; and she proposes an innovative module of a curriculum complemented with the disciplines of personality preparation.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-244-5088-9

  • Počet stran knihy

    179

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS knihy