Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Implementation of 21st Century Skills in the Teachers Training. The International Comparative Study

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73579770" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73579770 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Implementation of 21st Century Skills in the Teachers Training. The International Comparative Study

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This review study concerns and presents the basic skills (needed) for the 21st Century, and the possibilities for their implementation into the current education concept of the Czech Republic, United Kingdom, Catalonia, Italy. The content analysis of the basic curricula documentations part will focus on models that affect the concept of teaching in primary schools as well as how the current situation reflects concepts relating to the professional education of teachers.

  • Název v anglickém jazyce

    The Implementation of 21st Century Skills in the Teachers Training. The International Comparative Study

  • Popis výsledku anglicky

    This review study concerns and presents the basic skills (needed) for the 21st Century, and the possibilities for their implementation into the current education concept of the Czech Republic, United Kingdom, Catalonia, Italy. The content analysis of the basic curricula documentations part will focus on models that affect the concept of teaching in primary schools as well as how the current situation reflects concepts relating to the professional education of teachers.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    R - Projekt Ramcoveho programu EK

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Current Trends in Higher Education in Europe

  • ISBN

    978-3-643-13419-6

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    239-250

  • Počet stran knihy

    497

  • Název nakladatele

    Lit Verlag

  • Místo vydání

    Berlin

  • Kód UT WoS kapitoly