Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Efficiency of the Dynamic Geometry Software for Selfeducation on one Geometric Concept

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73579798" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73579798 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://tvv-journal.upol.cz/artkey/tvv-201601-0027_EFEKTIVITA_SOFTWARU_DYNAMICKE_GEOMETRIE_PRI_SAMOSTUDIU_NA_PRIKLADE_JEDNOHO_GEOMETRICKEHO_KONCEPTU.php" target="_blank" >http://tvv-journal.upol.cz/artkey/tvv-201601-0027_EFEKTIVITA_SOFTWARU_DYNAMICKE_GEOMETRIE_PRI_SAMOSTUDIU_NA_PRIKLADE_JEDNOHO_GEOMETRICKEHO_KONCEPTU.php</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2016.027" target="_blank" >10.5507/tvv.2016.027</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Efficiency of the Dynamic Geometry Software for Selfeducation on one Geometric Concept

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with the research project concerning the efficiency of GeoGebra for self-education on the geometric concept regular tessellations to compare with the traditional methods (paper and pencil or using paper models). The project was provided on the sample of more than 70 students of non-mathematics bachelor studies. Our results point that GeoGebra (i.e. Dynamic Geometry Software) does not have to be all the time better than traditional methods, especially if it is used exclusively for self-education.

  • Název v anglickém jazyce

    Efficiency of the Dynamic Geometry Software for Selfeducation on one Geometric Concept

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the research project concerning the efficiency of GeoGebra for self-education on the geometric concept regular tessellations to compare with the traditional methods (paper and pencil or using paper models). The project was provided on the sample of more than 70 students of non-mathematics bachelor studies. Our results point that GeoGebra (i.e. Dynamic Geometry Software) does not have to be all the time better than traditional methods, especially if it is used exclusively for self-education.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Trendy ve vzdělávání

  • ISSN

    1805-8949

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2016 (9)

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    198-204

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus