Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mobilní aplikace muzeí a galerií - muzeum v kapse

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73580096" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73580096 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.kvv.upol.cz/?seo_url=170-2016" target="_blank" >http://www.kvv.upol.cz/?seo_url=170-2016</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Mobilní aplikace muzeí a galerií - muzeum v kapse

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Daná kapitola poukazuje na rychlý vývoj mobilní komunikace a rozšíření mobilních zařízení a aplikací. Software do mobilních zařízení se autorky pokoušejí popsat a klasifikovat a nabízejí možné způsoby jeho analýzy a hodnocení (představují zejména pravidla tzv. User Centered Designu a Conversion Centered Designu). Krátce shrnují dosavadní využití mobilních aplikací v českém muzejnictví a předkládají vlastní výzkumná data získaná během kvalitativního šetření zaměřeného na mobilní aplikace zahraničních a českých muzeí. Jádrem kapitoly je 14 případových studií přinášejících deskripci a obsahovou a funkční analýzu různých typů muzejních aplikací pro mobilní zařízení.

  • Název v anglickém jazyce

    Mobile applications museums and galleries - a museum in the pocket

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter highlights the rapid development of mobile communications and the spread of mobile devices and applications. The authors attempt to describe and classify software to mobile devices and they offer possible ways of its analysis and evaluation (they represent a particular rules of User Centered Design and Conversion Centered Design). The authors briefly summarize the use of mobile applications in the Czech museum cultura and they present their own research data gathered during the qualitative survey focused on mobile applications in museums. The core of the chapter is 14 case studies bringing description and content and functional analysis of different types of museum applications for mobile devices.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AL - Umění, architektura, kulturní dědictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Muzeum versus digitální éra

  • ISBN

    978-80-244-5023-0

  • Počet stran výsledku

    52

  • Strana od-do

    93-144

  • Počet stran knihy

    264

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS kapitoly