Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Místo pedagoga v procesu tvorby muzejní prezentace - spolupráce profesí jako cesta ke kvalitě

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73580227" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73580227 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Místo pedagoga v procesu tvorby muzejní prezentace - spolupráce profesí jako cesta ke kvalitě

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek definuje místo muzejního pedagoga při naplňování poslání muzea a při tvorbě expozic a výstav. Autorka objasňuje podstatu pedagogického myšlení založeného na snaze co nejúčinněji didakticky transformovat vědění určité oblasti a předat ho zvolené cílové skupině. Zdůrazňuje, že zapojení pedagoga do tvorby muzejní prezentace a spolupráce všech muzejních profesí je cestou ke zvyšování kvality všech muzejních produktů a relevance muzea pro různé návštěvnické skupiny.

  • Název v anglickém jazyce

    The Role of an Educator in the Process of Making a Museum Presentation - Cooperation of Professions as a Way to High Quality

  • Popis výsledku anglicky

    The article defines the role of a museum educator in the process of fulfilling the museum mission, and the making of museum expositions and exhibitions. The author sheds light on the nature of the pedagogical thinking which is based on transferring most didactically the knowledge of a certain area and passing it on to the selected target group. She points out that the path to improved quality of all museum products and increased relevance of museum to various visitor groups is in the engagement of a museum educator in the process of museum presentation making and the cooperation of all museum professions.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Jak pracuje tým: Prezentační a edukační aktivity muzeí jako důvod spolupráce napříč muzejními profesemi

  • ISBN

    978-80-7028-474-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    21-28

  • Název nakladatele

    Moravské zemské muzeum

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Přerov

  • Datum konání akce

    27. 6. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku