Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jak čtou dnešní patnáctiletí žáci?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73585491" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73585491 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://duha.mzk.cz/sites/duha.mzk.cz/files/souboryredakce/Duha_2017_II_ONLINE.pdf" target="_blank" >https://duha.mzk.cz/sites/duha.mzk.cz/files/souboryredakce/Duha_2017_II_ONLINE.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jak čtou dnešní patnáctiletí žáci?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek prezentuje výsledky výzkumu, jehož cílem bylo zjistit úroveň čtenářských strategií patnáctiletých žáků na konci jejich základního vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    How are 15 year olds reading today?

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents the results of a research whose aim was to determine the level of reading strategies of fifteen-year old students at the end of their basic education.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Duha : informace o knihách a knihovnách z Moravy

  • ISSN

    0862-1985

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    31

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    2-3

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus