Jak čtou dnešní patnáctiletí žáci?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73585491" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73585491 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://duha.mzk.cz/sites/duha.mzk.cz/files/souboryredakce/Duha_2017_II_ONLINE.pdf" target="_blank" >https://duha.mzk.cz/sites/duha.mzk.cz/files/souboryredakce/Duha_2017_II_ONLINE.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jak čtou dnešní patnáctiletí žáci?
Popis výsledku v původním jazyce
Článek prezentuje výsledky výzkumu, jehož cílem bylo zjistit úroveň čtenářských strategií patnáctiletých žáků na konci jejich základního vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
How are 15 year olds reading today?
Popis výsledku anglicky
The article presents the results of a research whose aim was to determine the level of reading strategies of fifteen-year old students at the end of their basic education.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Duha : informace o knihách a knihovnách z Moravy
ISSN
0862-1985
e-ISSN
—
Svazek periodika
31
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
2-3
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—