The manipulative-communicative and persuasive-communicative concepts
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73585917" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73585917 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Manipulačno-komunikačné a persuazívno-komunikačné koncepcie
Popis výsledku v původním jazyce
Zámerom monografie bolo predstaviť fungovanie manipulačno-komunikačných a persuazívno-komunuikačných koncepcií v mediálnom prostredí.
Název v anglickém jazyce
The manipulative-communicative and persuasive-communicative concepts
Popis výsledku anglicky
The aim of the monograph was to introduce the manipulative-communicative and persuasive-communicative concepts in the media environment.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
60203 - Linguistics
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-557-1338-0
Počet stran knihy
209
Název nakladatele
Univerzita Mateja Bela
Místo vydání
Banská Bystrica
Kód UT WoS knihy
—