Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The manipulative-communicative and persuasive-communicative concepts

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73585917" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73585917 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Manipulačno-komunikačné a persuazívno-komunikačné koncepcie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zámerom monografie bolo predstaviť fungovanie manipulačno-komunikačných a persuazívno-komunuikačných koncepcií v mediálnom prostredí.

  • Název v anglickém jazyce

    The manipulative-communicative and persuasive-communicative concepts

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the monograph was to introduce the manipulative-communicative and persuasive-communicative concepts in the media environment.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60203 - Linguistics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-557-1338-0

  • Počet stran knihy

    209

  • Název nakladatele

    Univerzita Mateja Bela

  • Místo vydání

    Banská Bystrica

  • Kód UT WoS knihy