Komunikační výchova a integrace poznatků v kontextu Rámcově vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, oborových didaktik a přípravy učitelů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73586431" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73586431 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komunikační výchova a integrace poznatků v kontextu Rámcově vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, oborových didaktik a přípravy učitelů
Popis výsledku v původním jazyce
Na základě analýzy vývoje názorů v oblasti komunikační výchovy a integrace poznatků po r. 1989 autor pojmenovává některé tendence ve vzdělávání na základní škole vycházející ze současných kurikulárních dokumentů a týkající se oborových didaktik všech vzdělávacích oborů. V závěru se autor pokusil zformulovat oblasti a problémy, jež bude třeba řešit v náplni oborových didaktik a v přípravě budoucích učitelů zejména na pedagogických fakultách.
Název v anglickém jazyce
Communication education and integration of knowledge in the context of the Framework Educational Program for Primary Education, Subjects' Didactics and Teachers' Training
Popis výsledku anglicky
Based on the analysis of opinion development in the field of communication education and integration of knowledge after 1989, the author entitles some tendencies in education at elementary school based on current curriculum documents and concerning the didactics of all educational disciplines. In conclusion, the author tries to describe areas and formulate their problems which one should be dealt with in the field of didactics, as well as in the proces of teachers training, especially at Faculties of Education.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
e-Pedagogium (print)
ISSN
1213-7758
e-ISSN
—
Svazek periodika
2017
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
19
Strana od-do
34-52
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—