Students’ Perceptions of Young Adult Poetry in the Classroom
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73592435" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73592435 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Students’ Perceptions of Young Adult Poetry in the Classroom
Popis výsledku v původním jazyce
The goal of this study is to find out how students are able to interpret poetic texts without significant help from their teacher.
Název v anglickém jazyce
Students’ Perceptions of Young Adult Poetry in the Classroom
Popis výsledku anglicky
The goal of this study is to find out how students are able to interpret poetic texts without significant help from their teacher.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Current Issues in Educational Methods and Theory in a Changing World
ISBN
978-960-598-209-6
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
147-156
Počet stran knihy
180
Název nakladatele
Athens Institute for Education and Research
Místo vydání
Athens
Kód UT WoS kapitoly
—