Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Case study as a functional tool in early intervention

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F19%3A73593734" target="_blank" >RIV/61989592:15410/19:73593734 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333173620" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333173620</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.15557/PiPK.2019.0024" target="_blank" >10.15557/PiPK.2019.0024</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Case study as a functional tool in early intervention

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article describes the functioning of the family and family environment of a disabled child and early intervention activities. Professional psychological or special educational support focuses on the strong and weak areas of the family. The emphasis is on the need for effective family communication as well as communication with professionals. The authors stress the importance of follow-up care as well as the social protection of children and other family members.

  • Název v anglickém jazyce

    Case study as a functional tool in early intervention

  • Popis výsledku anglicky

    The article describes the functioning of the family and family environment of a disabled child and early intervention activities. Professional psychological or special educational support focuses on the strong and weak areas of the family. The emphasis is on the need for effective family communication as well as communication with professionals. The authors stress the importance of follow-up care as well as the social protection of children and other family members.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Psychiatria i Psychologia Kliniczna-JOURNAL OF PSYCHIATRY AND CLINICAL PSYCHOLOGY

  • ISSN

    1644-6313

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    19

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    232-236

  • Kód UT WoS článku

    000475435300013

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85070858730