Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hudba v inkluzivním vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73602610" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73602610 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://imuza.upol.cz/publikace/Kruzikova-Hudba-v.pdf" target="_blank" >https://imuza.upol.cz/publikace/Kruzikova-Hudba-v.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.20.24456638" target="_blank" >10.5507/pdf.20.24456638</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hudba v inkluzivním vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace vznikla jako odborný podpůrný materiál pro výuku žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP) v hudební oblasti v inkluzi mateřské, základní školy, základní umělecké školy a konzervatoře. Kapitoly předkládají inovativní výzkumy autorské či zahraniční, včetně doporučených odkazů, notových záznamů a praktické zkušenosti pedagogů z přímé praxe. Mnohými východisky jsou hudebně expresivní metody, doplňující komplexnost multisenzorického pojetí. Autoři vyzdvihují individuální potřeby každého žáka s postižením s ohledem na hudební a nehudební cíle. Díky tomu se tato publikace výrazně odlišuje, jelikož se snaží zaměřit na odlišnost hudebního vnímání v hudebně edukačním procesu, kde mají své místo podpůrná opatření s akcentem na progresivní rozvoj žáků s postižením i žáků intaktních.

  • Název v anglickém jazyce

    Music in the inclusive education

  • Popis výsledku anglicky

    The publication was created as a specialized supporting material for pupils with disabilities in the area of music within the inclusive education at kindergartens, elementary schools, elementary arts schools and conservatories. Besides the pieces of theoretical specialized information within the texts, the chapters introduce innovative researches of the authors of this publication or of foreign authors including the recommended references, literature, notation and practical experiences of their work. The authors emphasize the individual needs of every pupil with a disability primarily with regard to non-musical goals. Thanks to this fact, this publication strongly differs from the others because it tries to focus on the difference of the music perception within the music educational process where the supporting actions with emphasis on progressive development of pupils with disabilities and cognitive intact pupils have its place.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-244-5663-8

  • Počet stran knihy

    184

  • Název nakladatele

    Nakladatelství VUP

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS knihy