Taneční výchova na 1. stupni škol v názorech žáků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73605231" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73605231 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://kpv.upol.cz/download/magister/Magister_2019-1.pdf" target="_blank" >http://kpv.upol.cz/download/magister/Magister_2019-1.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Taneční výchova na 1. stupni škol v názorech žáků
Popis výsledku v původním jazyce
Taneční výchova je v současné době nedílnou součástí kurikulárního dokumentu pro základní školy. Cílem výzkumného šetření byla deskripce a analýza názorů žáků na výuku lidových tanců v rámci vyučovacích hodin tělesné výchovy na primárním stupni základních škol běžného typu. Na základě záměrného výběru se do výzkumu zapojilo deset základních škol, na kterých bylo zrealizováno dotazníkové šetření. Ze získaných dat vyplývá, že lidový tanec byl žáky mladšího školního věku pozitivně přijat jako nová forma pohybové aktivity.
Název v anglickém jazyce
Dance education at the first stage of schools in the opinions of pupils
Popis výsledku anglicky
Dance education is currently an integral part of the curricular document for elementary schools. The aim of the research survey was to descripte and analyse pupils' opinions on the teaching of folk dances within physical education lessons at primary primary schools of the normal type. Based on the deliberate selection, ten primary schools participated in the research, at which a questionnaire survey was carried out. The data obtained show that folk dance was positively accepted by pupils of younger school age as a new form of physical activity.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Magister : refexe primárního a preprimárního vzdělávání ve výzkumu
ISSN
1805-7152
e-ISSN
—
Svazek periodika
2019
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
49-54
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—