Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pandemie Covid-19 a rozvoj zdravotní gramotnosti v digitální době.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73606382" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73606382 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.npi.cz/aktuality/covid-a-vychova-ke-zdravi" target="_blank" >https://www.npi.cz/aktuality/covid-a-vychova-ke-zdravi</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pandemie Covid-19 a rozvoj zdravotní gramotnosti v digitální době.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výchova ke zdraví se stává v tento okamžik velmi aktuálním vyučovacím předmětem na základních školách, přestože se tradičně řadí mezi tzv. „ostatní vzdělávací obory“, a ne tzv. „hlavní“. Události letošního roku v souvislosti s celosvětovou pandemií Covid-19 však ukazují, jak důležitá je úroveň zdravotní gramotnosti populace, která je v rámci edukační reality u žáků formována a rozvíjena. Zde si dovolujeme prezentovat vybrané metodicko-didaktické materiály, které jsou využívány při profesní přípravě pedagogů Výchovy ke zdraví na PdF UP v Olomouci a velmi efektivně mohou být využity (alespoň některé jejich části) při kontaktní i nekontaktní výuce učiteli z pedagogické praxe.

  • Název v anglickém jazyce

    Covid-19 pandemic and the development of health literacy in the digital age.

  • Popis výsledku anglicky

    At the moment, health education is becoming a very nice trendy subject in primary schools, although it is traditionally one of the so-called &quot;other fields of education&quot; and not the &quot;main&quot;. However, this year&apos;s events in connection with the global Covid-19 pandemic show how important the level of health literacy of the population is, which is formed and developed within the framework of the educational reality of pupils. Here we would like to present selected methodological and didactic materials that are used in the professional training of teachers of Health Education at the Faculty of Education, Palacký University in Olomouc and can be used very effectively (at least some parts) contact and non-contact teaching by teachers from pedagogical practice.

Klasifikace

  • Druh

    A - Audiovizuální tvorba

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

  • Místo vydání

  • Název nakladatele resp. objednatele

  • Verze

  • Identifikační číslo nosiče