Pandemie Covid-19 a rozvoj zdravotní gramotnosti v digitální době.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73606382" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73606382 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.npi.cz/aktuality/covid-a-vychova-ke-zdravi" target="_blank" >https://www.npi.cz/aktuality/covid-a-vychova-ke-zdravi</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pandemie Covid-19 a rozvoj zdravotní gramotnosti v digitální době.
Popis výsledku v původním jazyce
Výchova ke zdraví se stává v tento okamžik velmi aktuálním vyučovacím předmětem na základních školách, přestože se tradičně řadí mezi tzv. „ostatní vzdělávací obory“, a ne tzv. „hlavní“. Události letošního roku v souvislosti s celosvětovou pandemií Covid-19 však ukazují, jak důležitá je úroveň zdravotní gramotnosti populace, která je v rámci edukační reality u žáků formována a rozvíjena. Zde si dovolujeme prezentovat vybrané metodicko-didaktické materiály, které jsou využívány při profesní přípravě pedagogů Výchovy ke zdraví na PdF UP v Olomouci a velmi efektivně mohou být využity (alespoň některé jejich části) při kontaktní i nekontaktní výuce učiteli z pedagogické praxe.
Název v anglickém jazyce
Covid-19 pandemic and the development of health literacy in the digital age.
Popis výsledku anglicky
At the moment, health education is becoming a very nice trendy subject in primary schools, although it is traditionally one of the so-called "other fields of education" and not the "main". However, this year's events in connection with the global Covid-19 pandemic show how important the level of health literacy of the population is, which is formed and developed within the framework of the educational reality of pupils. Here we would like to present selected methodological and didactic materials that are used in the professional training of teachers of Health Education at the Faculty of Education, Palacký University in Olomouc and can be used very effectively (at least some parts) contact and non-contact teaching by teachers from pedagogical practice.
Klasifikace
Druh
A - Audiovizuální tvorba
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
—
Místo vydání
—
Název nakladatele resp. objednatele
—
Verze
—
Identifikační číslo nosiče
—