Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Recepce mezigeneračních vztahů v knize Babička drsňačka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73605873" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73605873 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.scup.cz/wp-content/uploads/2021/04/ONLINE-SBORNIK-2019.pdf" target="_blank" >http://www.scup.cz/wp-content/uploads/2021/04/ONLINE-SBORNIK-2019.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Recepce mezigeneračních vztahů v knize Babička drsňačka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vstupní výzkum k disertační práci nazvaný Recepce mezigeneračních vztahů v knize Babička drsňačka zjišťuje, jaké procento dětí v textu zaujme problematika mezigeneračních vztahů. Za tímto účelem využíváme jednu kapitolu z knihy primárně určené dětskému čtenáři a metodu podvojného deníku. Respondenty průzkumu jsou žáci 6. ročníku základní školy.

  • Název v anglickém jazyce

    Reception of Intergenerational Relationships in the Book Gangsta Granny

  • Popis výsledku anglicky

    Initial research for the dissertation called Reception of intergenerational relationships in the book Gangsta Granny identifies the percentage of children that are interested in intergenerational relations occurred in the text. For this purpose, there is used one chapter of the book which is primarily intended for the child reader and the double-entry diary method. The survey respondents are pupils of the 6th grade of elementary school.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XV: Výzvy pro učitele v 21. století: recenzovaný sborník

  • ISBN

    978-80-244-5886-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    171-178

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    6. 11. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku