Recepce mezigeneračních vztahů v knize Babička drsňačka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73605873" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73605873 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.scup.cz/wp-content/uploads/2021/04/ONLINE-SBORNIK-2019.pdf" target="_blank" >http://www.scup.cz/wp-content/uploads/2021/04/ONLINE-SBORNIK-2019.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Recepce mezigeneračních vztahů v knize Babička drsňačka
Popis výsledku v původním jazyce
Vstupní výzkum k disertační práci nazvaný Recepce mezigeneračních vztahů v knize Babička drsňačka zjišťuje, jaké procento dětí v textu zaujme problematika mezigeneračních vztahů. Za tímto účelem využíváme jednu kapitolu z knihy primárně určené dětskému čtenáři a metodu podvojného deníku. Respondenty průzkumu jsou žáci 6. ročníku základní školy.
Název v anglickém jazyce
Reception of Intergenerational Relationships in the Book Gangsta Granny
Popis výsledku anglicky
Initial research for the dissertation called Reception of intergenerational relationships in the book Gangsta Granny identifies the percentage of children that are interested in intergenerational relations occurred in the text. For this purpose, there is used one chapter of the book which is primarily intended for the child reader and the double-entry diary method. The survey respondents are pupils of the 6th grade of elementary school.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XV: Výzvy pro učitele v 21. století: recenzovaný sborník
ISBN
978-80-244-5886-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
171-178
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
6. 11. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—