Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Online aplikace jako nástroj pedagogické diagnostiky v předškolním vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73606215" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73606215 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61989592:15410/20:73606215

  • Výsledek na webu

    <a href="https://jtie.upol.cz/cz/artkey/jti-202002-0012_online_aplikace_jako_nastroj_pedagogicke_diagnostiky_v_predskolnim_vzdelavani.php" target="_blank" >https://jtie.upol.cz/cz/artkey/jti-202002-0012_online_aplikace_jako_nastroj_pedagogicke_diagnostiky_v_predskolnim_vzdelavani.php</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2021.004" target="_blank" >10.5507/jtie.2021.004</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Online aplikace jako nástroj pedagogické diagnostiky v předškolním vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autoři příspěvku si kladou za cíl představit online aplikaci jako nástroj pedagogické diagnostiky pro předškolní vzdělávání, která byla vytvořena jako originální nástroj v rámci projektu Technologické agentury ČR. Tříletý projekt reaguje na aktuální potřeby pedagogické praxe v kontextu pedagogické diagnostiky, ale současně, i na podmínky vzdělávání v době covidové epidemie. V textu jsou popsána východiska pro tvorbu aplikace, její technologie i pedagogický koncept. Čtenář se může současně seznámit s implementací aplikace do praxe, zejména potom s klady a připomínkami ze strany učitelů mateřských škol, kteří jsou do projektu zapojeni, a patří k prvním uživatelům vytvořené aplikace.

  • Název v anglickém jazyce

    Online Application as a Tool for Pedagogical Diagnostics in Preschool Education

  • Popis výsledku anglicky

    Abstract: The paper presents an online application as a tool of pedagogical diagnostics for preschool education, which was created as an original tool within the project of the Technology Agency of the Czech Republic. The three-year project responds to the current needs of pedagogical practice in the context of pedagogical diagnostics, but also to the conditions of education during the covid epidemic. The text describes the basis for creating the application, its technology and pedagogical concept. At the same time, the reader can get acquainted with the implementation of the application in practice, especially with the pros and cons of kindergarten teachers who are involved in the project and are among the first users of the created application

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL02000346" target="_blank" >TL02000346: Online aplikace jako nástroj pedagogické diagnostiky a intervence v práci učitele mateřské školy s akcentem na školní připravenost</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Technology and Information Education

  • ISSN

    1803-537X

  • e-ISSN

    1803-6805

  • Svazek periodika

    12

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    152-163

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus