Online aplikace jako nástroj pedagogické diagnostiky v předškolním vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73606215" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73606215 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61989592:15410/20:73606215
Výsledek na webu
<a href="https://jtie.upol.cz/cz/artkey/jti-202002-0012_online_aplikace_jako_nastroj_pedagogicke_diagnostiky_v_predskolnim_vzdelavani.php" target="_blank" >https://jtie.upol.cz/cz/artkey/jti-202002-0012_online_aplikace_jako_nastroj_pedagogicke_diagnostiky_v_predskolnim_vzdelavani.php</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2021.004" target="_blank" >10.5507/jtie.2021.004</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Online aplikace jako nástroj pedagogické diagnostiky v předškolním vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Autoři příspěvku si kladou za cíl představit online aplikaci jako nástroj pedagogické diagnostiky pro předškolní vzdělávání, která byla vytvořena jako originální nástroj v rámci projektu Technologické agentury ČR. Tříletý projekt reaguje na aktuální potřeby pedagogické praxe v kontextu pedagogické diagnostiky, ale současně, i na podmínky vzdělávání v době covidové epidemie. V textu jsou popsána východiska pro tvorbu aplikace, její technologie i pedagogický koncept. Čtenář se může současně seznámit s implementací aplikace do praxe, zejména potom s klady a připomínkami ze strany učitelů mateřských škol, kteří jsou do projektu zapojeni, a patří k prvním uživatelům vytvořené aplikace.
Název v anglickém jazyce
Online Application as a Tool for Pedagogical Diagnostics in Preschool Education
Popis výsledku anglicky
Abstract: The paper presents an online application as a tool of pedagogical diagnostics for preschool education, which was created as an original tool within the project of the Technology Agency of the Czech Republic. The three-year project responds to the current needs of pedagogical practice in the context of pedagogical diagnostics, but also to the conditions of education during the covid epidemic. The text describes the basis for creating the application, its technology and pedagogical concept. At the same time, the reader can get acquainted with the implementation of the application in practice, especially with the pros and cons of kindergarten teachers who are involved in the project and are among the first users of the created application
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TL02000346" target="_blank" >TL02000346: Online aplikace jako nástroj pedagogické diagnostiky a intervence v práci učitele mateřské školy s akcentem na školní připravenost</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Technology and Information Education
ISSN
1803-537X
e-ISSN
1803-6805
Svazek periodika
12
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
152-163
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—