Analýza českých pedagogických periodik se zaměřením na školní poradenství
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73611198" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73611198 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.researchgate.net/publication/355983692_Analyza_ceskych_pedagogickych_periodik_se_zamerenim_na_skolni_poradenstvi" target="_blank" >https://www.researchgate.net/publication/355983692_Analyza_ceskych_pedagogickych_periodik_se_zamerenim_na_skolni_poradenstvi</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza českých pedagogických periodik se zaměřením na školní poradenství
Popis výsledku v původním jazyce
Školní poradenství je možné chápat jako školsko-politické téma i jako pedagogicko-psychologické téma. Tento příspěvek dílčím způsobem nahlíží na toto téma z obou pohledů. Částečně nastiňuje chod organizací a výzvy (politická rovina) i proces poradenství a témata (rovina pedagogicko-psychologická). Cílem tohoto článku je tedy pojednat o tom, jakým způsobem je téma školního poradenství probíráno ve vybraných pedagogických periodikách. Přestože v našem prostředí existují specifická periodika, je toto téma v ostatních obecněji zaměřených časopisech poměrně opomíjeno.
Název v anglickém jazyce
The analysis of Czech pedagogical periodicals focused on school counseling
Popis výsledku anglicky
School counseling can be understood as a school-political topic as well as a pedagogical-psychological topic. This contribution deals with this topic from both perspectives. It partially outlines the function of organizations and challenges (political level) as well as the process of counseling and special topics (pedagogical-psychological level). The aim of this article is to discuss how the topic of school counseling is discussed in selected pedagogical periodicals. Although in the Czech Republic there are special periodicals, this topic is relatively neglected in other more general journals.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
AKTUÁLNÍ PROBLÉMY PEDAGOGIKY VE VÝZKUMECH STUDENTŮ DOKTORSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ XVI
ISBN
978-80-244-6011-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
243-251
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
3. 11. 2020
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—