Muzikoterapeutická intervence u klientů se specifickými vzdělávacími potřebami
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73611610" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73611610 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.uhk.cz/file/edee/pedagogicka-fakulta/pdf/pracoviste-fakulty/ustav-primarni-preprimarni-a-specialni-pedagogiky/sbornik-konference_icipsen_2021.pdf" target="_blank" >https://www.uhk.cz/file/edee/pedagogicka-fakulta/pdf/pracoviste-fakulty/ustav-primarni-preprimarni-a-specialni-pedagogiky/sbornik-konference_icipsen_2021.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.36689/uhk/icipsen/2021-01-000" target="_blank" >10.36689/uhk/icipsen/2021-01-000</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Muzikoterapeutická intervence u klientů se specifickými vzdělávacími potřebami
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zaměřuje na hudební podporu vybraných klientů v rámci muzikoterapeutické intervence. Východiskem jsou autorčiny zkušenosti z hudebně-expresivní praxe, výsledky výzkumu a zahraniční metody u klientů se specifickými vzdělávacími potřebami. Autorka prezentuje princip práce s kontaktní písní, která v muzikoterapii slouží k podpoře klienta, nastavení bezpečného a důvěrného prostředí. Hudební kompozice v muzikoterapii apeluje na odlišné hudební myšlení (včetně notových záznamů a kazuistických příkladů).
Název v anglickém jazyce
Music Therapy Intervention for Clients with Special Educational Needs
Popis výsledku anglicky
The paper focuses on music support for selected clients within a music therapy intervention. The starting point is the author‘s experiences from music-expressive practice, research results and foreign methods for clients with special educational needs. The author presents the principle of working with contact songs, which support the clients in music therapy and setting up safety and confidential environment. Music composition in music therapy appeals to different thinking in music (including music sheets and case studies).
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuální otázky a možnosti v oblasti intervence u osob se speciálními potřebami
ISBN
978-80-7435-828-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
145-151
Název nakladatele
Gaudeamus
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Univerzita Hradec Králové
Datum konání akce
16. 9. 2021
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—