Sociální kompetence jedince při vstupu do ZŠ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F22%3A73612063" target="_blank" >RIV/61989592:15410/22:73612063 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333191950" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333191950</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Sociální kompetence jedince při vstupu do ZŠ
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace je zaměřena na seznámení s problematikou sociálních kompetencí žáků při vstupu do základního vzdělávání, s akcentem na korelaci úrovně sociálních kompetencí dětí předškolního věku, zjišťované prostřednictvím kontinuální pedagogické diagnostiky a následnou mírou adaptační úrovně v 1. ročníku základní školy.
Název v anglickém jazyce
Social Competence of a Child upon Entering Primary School
Popis výsledku anglicky
The publication focuses on the issue of social competencies of pupils entering basic education, with an emphasis on the correlation of the level of social competencies of preschool children, determined through continuous pedagogical diagnostics and the subsequent level of adaptation in the first year of primary school.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-244-6078-9
Počet stran knihy
103
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS knihy
—