Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

MOTOR SKILLS IN RELATION WITH PERCEPTUAL MATURITY IN FIRST GRADERS

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F22%3A73616133" target="_blank" >RIV/61989592:15410/22:73616133 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://library.iated.org/view/RECHTIK2022MOT" target="_blank" >https://library.iated.org/view/RECHTIK2022MOT</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.21125/edulearn.2022.2042" target="_blank" >10.21125/edulearn.2022.2042</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    MOTOR SKILLS IN RELATION WITH PERCEPTUAL MATURITY IN FIRST GRADERS

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Motor skills have been lately researched from many perspectives, hardly ever are monitored separately. Our main focus is to know whether motor skills also affect reading and writing skills on the background of perceptual maturity in elementary school children. The main aim of the research is to assess if children with higher levels of motor skills have a higher level of perceptual maturity and readiness to read. For this pilot research were chosen 95 children from first grades of ordinary elementary schools in Czech Republic.

  • Název v anglickém jazyce

    MOTOR SKILLS IN RELATION WITH PERCEPTUAL MATURITY IN FIRST GRADERS

  • Popis výsledku anglicky

    Motor skills have been lately researched from many perspectives, hardly ever are monitored separately. Our main focus is to know whether motor skills also affect reading and writing skills on the background of perceptual maturity in elementary school children. The main aim of the research is to assess if children with higher levels of motor skills have a higher level of perceptual maturity and readiness to read. For this pilot research were chosen 95 children from first grades of ordinary elementary schools in Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    EDULEARN22 Proceedings

  • ISBN

    978-84-09-42484-9

  • ISSN

    2340-1117

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    8580-8586

  • Název nakladatele

    International Association of Technology, Education and Development (IATED)

  • Místo vydání

    Madrid

  • Místo konání akce

    Palma

  • Datum konání akce

    4. 7. 2022

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku