Hodnota komunikace v distanční logopedické praxi
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F23%3A73617834" target="_blank" >RIV/61989592:15410/23:73617834 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.paidagogos.net/issues/2022/1-2/article.php?id=8" target="_blank" >http://www.paidagogos.net/issues/2022/1-2/article.php?id=8</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnota komunikace v distanční logopedické praxi
Popis výsledku v původním jazyce
Díky telekomunikačním technologiím dokážeme zapomenout na vzdálenost, která nás odděluje a zůstat v kontaktu kdykoliv je potřeba. Jak se může hodnota komunikace proměnit během distančního přístupu u logopedické intervence? Jaké jsou výhody či nevýhody nabízených modelů telepractice? Předkládaný příspěvek představí možnosti, které nabízí poskytování distanční logopedické intervence za pomoci videokonferenčních platforem. Cílem příspěvku je zhodnotit benefity a nevýhody spojené s jednotlivými modely komunikace v telepractice, a také analyzovat výsledky spojené s účinností telepractice.
Název v anglickém jazyce
Value of Communication in Telepractice
Popis výsledku anglicky
Thanks to telecommunication technologies, we can forget the distance that separates us and stay in touch whenever needed. How can the value of communication change during a distance approach in speech therapy intervention? What are the advantages and disadvantages of the offered telepractice models? The presented contribution will present the possibilities offered by providing remote speech therapy intervention with the help of video conferencing platforms. The main aim of the contribution is to evaluate the benefits and disadvantages associated with individual communication models in telepractice, as well as to analyze the results associated with the effectiveness of telepractice.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Paidagogos
ISSN
1213-3809
e-ISSN
—
Svazek periodika
2022
Číslo periodika v rámci svazku
1-2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
143-151
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—