On the issue of music perception in music education lessons for middle and older school age students.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F23%3A73622845" target="_blank" >RIV/61989592:15410/23:73622845 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333202732" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333202732</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
K problematike percepcie hudby na hodinách hudobnej výchovy u žiakov stredného a staršieho školského veku.
Popis výsledku v původním jazyce
Jednou z najdôležitejších zložiek hudobnej výchovy je tzv. počúvanie hudby, ktorého základom je hudobná percepcia. Odohráva sa paralelne v kontexte premien psychického vývoja detí.
Název v anglickém jazyce
On the issue of music perception in music education lessons for middle and older school age students.
Popis výsledku anglicky
Jednou z najdôležitejších zložiek hudobnej výchovy je tzv. počúvanie hudby, ktorého základom je hudobná percepcia. Odohráva sa paralelne v kontexte premien psychického vývoja detí
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Adoramus Te
ISSN
1335-3292
e-ISSN
—
Svazek periodika
2023
Číslo periodika v rámci svazku
3/2023
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
11-12
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—